KUNDER RECENSERAR


april 2026
Vi har haft tre träningstillfällen med Jenny där vi fokuserade på frivillig hantering och hundmöten. Jag upplever att Jenny är väldigt pedagogisk och kunnig, och hennes lugna energi, empati och hänsyn till människan i andra änden av kopplet gör att hon verkligen ser ägaren och hundens relation.Hon tog dessutom tid att prata med
veterinärkliniken så att vi kunde träna där, vilket vi verkligen
uppskattade. Under hela processen hade Jenny stenkoll på hundens
kroppsspråk och signaler, och gav tydliga och konkreta råd kring hur jag
kan reagera, träna och belöna. Stort tack igen för all hjälp och vägledning! Vi rekommenderar varmt Jenny som tränare.
Tian och Wonton

juni 2026
Det märks att Jenny tycker om det hon gör och att hon kan se olika ekipages möjligheter och svårigheter.
Helena och Moltas
